choop



March 15, 2010

life.



hey kwn2..
tanpa byk kata..
lately life aku agak bersimpang siur berliku-liku bergunung ganang..
heh..ape aku merepek?
kesimpulan..
sgt superb dan besar la cabaran dan dugaan yg diberikan dan harus ditempuhi oleh org yg sekecil aku..
dugaan yg lg besar pd bdn aku sendiri..
bdn yg just tolak ngan satu jari je kompem x melayang akibat berat badan
yg maken naik dari minggu ke minggu..org tension mmg kuat mkn erk..haih
oh ok aku merepek lagik..
haih..aku kerap mengeluh..
x baik kan..
nak marah?
nak maki??
aku xreti..
biar org je marah..
maki kt..
kimak ke lancau ke xgune ke..
g mati ke..
walaupun ituh 1st time kte kene ngan org yg lngsung kte x expect tp layan saje :)
hmm..
tp tgh aku down neh..
byk yg dtg menghulurkan keceriaan..
betul kata org..
makin byk org benci kita..
makin byk org sayang kt..
aku pgg ayat tuh..
sedeh??
xyah tnya la bai..
Tuhan je tahu..
tp aku kuat..
walaupun kecik..haha..
thanx rakan2 yg sentiase ade ngan aku..
thanx adek2..
thanx abg2..
byk aku susahkan mereka.. :)
harap maklum..
hahaha..
aku nak balik kuantan dah neh..
tp xtau bile..
malas nak balik sorang sebenarnya..
sp sudi nak teman?
then aku bwk jln2 kuantan..
kuantan xde ape..
ade aku je..haha..
aku suke ayat nih yg aku amek dri kwn aku..
"saya bukan alas kaki yang kamu bisa pijak, kesat dan terus jalan"
mendalam kan?
..hehe..
renungkan dan selamat beramal (:

2 comments:

  1. kau nak balik kuantan ? mak kuantan kau tau tak kau extend tu ? balik berapa lama entah ?

    ReplyDelete
  2. pndi2 la ak bg alsan..x pon trus terang jelh...uhuhu..ak nk balik tp x tau lg bila ye..

    ReplyDelete