choop



June 15, 2010

parut

Bila terluka memang susah nak melupakan ..
apa lagi parut asmara....
masih terkesan walau parutnya sudah kelam dalam kesamaran ..
mata diluar mudah dibohongi tp kita sentiasa sengsara
dlm parut yg tenggelam dlm samar yg jelas jernih dimasa lalu...
rahsia yg bisa kita simpul mati ..
bisa yg melilit kotak imbas masa lampau..

keegoan bersembunyi dlm cinta ..
yg bergores parut..
biarpun lama berlalu tp aku msih mengharap dia untuk menyembuhkan..
biar pedih aku masih mengharap..bodoh!

makin lusuh pembalut hati ini..
aku takut..
aku takut kau hilang tanpa kembali menyentuh parut ini,,
biar sekali asal kau kembali ..
parut ini akan bernanah tp aku puas kerna kesakitan yg ku tanggung ini...
kau bisa melihat segala jerih aku sewaktu mengejar bayangmu dulu..

credit to kak lenny (:

2 comments: